Hari ini...

salam semua...hari ini saya agak penat kerana jadual kelas agak padat. Bayangkan dari seawal 8 pagi sehingga pukul 5 tadi kelas untuk hari ini. Penat ditambah dengan fizikal dan emosi saya yang tidak sihat. Hari ini tetiba saya menjadi agak sensitif dan mudah terasa dengan gurauan rakan-rakan. Bukan apa saya penat dan agak kurang sihat. Selepas makan tengah hari tadi tetiba perut saya sakit. Rasa tidak selesa yang amat sangat. Mungkin makanan yang saya makan agak pedas dan perut saya terkejut. Apa pun apa yang ingin saya kongsikan pada keadaan begini...saya beranggapan keadaan penat mewujudkan emosi yang tidak stabil. Gurauan yang tidak bertempat oleh rakan-rakan menyebabkan saya mudah sangat terasa. Mungkin pengajaran kepada saya dan rakan-rakan yang saya kurang selesa dengan situasi gurauan yang bagi saya melampaui batas. Bukan saya tidak boleh dibawa bergurau tapi biarlah dengan gurauan yang bersahaja dan tidak melampau!tidak perlu saya nyatakan di sini apa bentuk gurauan tersebut tapi yang penting saya kurang selesa dengan keadaan tersebut. Apapun terima kasih dengan pengalaman hari ini. Semoga hari ini lebih baik dari semalam. Dan esok akan lebih baik dari hari ini. Insya Allah. Hiasi peribadi..

salam sayang...

0 comments: